Katalog
KONFIGURATOR
SÖK
KATALOG

Kund­ser­vice

DIN RIKA-ÅTERFÖRSÄLJARE HJÄLPER DIG GÄRNA.

Behöver du driftsättning, underhåll, service eller har du en teknisk fråga om din RIKA braskamin?

Om din återförsäljare inte har några möjligheter eller tillgängliga resurser för någon tjänst, skickar han gärna din begäran vidare till RIKA:s kundtjänst. För att säkerställa en optimal och snabb service bör du ha följande uppgifter redo för honom:

  • Typ av ugn
  • Ugnens serienummer.
  • Driftsättningsrapport (krävs inte om driftsättning begärs)
  • Faktura från slutkund (krävs för att fastställa garantiperioden).
  • Din adress
  • Telefonnummer
  • E-post
  • Beskrivning av klagomålet (vid klagomål)

Om RIKA:s kundtjänst anlitas ber vi om förståelse för att RIKA:s kundtjänst kommer att fakturera de insatser för vilka inga garanti- eller garantianspråk kan fastställas.

Den aktuella prislistan för RIKA:s kundtjänst finns hos din RIKA återförsäljare.

Ditt RIKA team